به گزارش روابط عمومی شهرداری چهاردانگه ، در آستانه فرا رسیدن ۷ مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی ، کارگاه آموزشی برای دانش آموزان مدرسه فرزانگان با هدف آشنایی با وظایف آتشنشانان، اهمیت ایمنی در برابر آتشسوزی و تقویت مهارتهای مختلف برای اطفا حریق و پیشگیری از آتش سوزی برگزار شد .
بهروز ایرانشاهی مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهاردانگه ، ضمن تبریک ۷ مهر ماه روز آتش نشان به تمامی آتش نشانان فداکار در سراسر کشور بخصوص کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهاردانگه اذعان داشت : آموزش های اولیه حوزه آتش نشانی به دانش آموزان جزو اولویت های این اداره است.
وی در ادامه اظهار داشت : تمام تلاش ما بر این است که آموزش های لازم را در سطوح مختلف تحصیلی و تمامی مدارس انجام دهیم. امیدواریم با انجام این نوع برنامه ها شاهد کاهش سوانح در طول سال باشیم.