• ساعت : ۱۳:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۷/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 202
  • کد خبر : ۶۸۱۹
next    /  5 prev
دانش آموزان، سفیران ایمنی و آتش‌نشانی
در آستانه روز آتش نشان ،آموزش نکات ایمنی برای دانش آموزان در مدارس شهر چهاردانگه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری چهاردانگه ، در آستانه فرا رسیدن ۷ مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی ، کارگاه آموزشی برای دانش آموزان مدرسه فرزانگان با هدف آشنایی با وظایف آتش‌نشانان، اهمیت ایمنی در برابر آتش‌سوزی و تقویت مهارت‌های مختلف برای اطفا حریق و پیشگیری از آتش سوزی برگزار شد .

بهروز ایرانشاهی مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهاردانگه ، ضمن تبریک ۷ مهر ماه روز آتش نشان به تمامی آتش نشانان فداکار در سراسر کشور بخصوص کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهاردانگه اذعان داشت : آموزش های اولیه حوزه آتش نشانی به دانش آموزان جزو اولویت های این اداره است.

وی در ادامه اظهار داشت : تمام تلاش ما بر این است که آموزش های لازم را در سطوح مختلف تحصیلی و تمامی مدارس انجام دهیم. امیدواریم با انجام این نوع برنامه ها شاهد کاهش سوانح در طول سال باشیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0