• ساعت : ۰۹:۰۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۷/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 154
  • کد خبر : ۶۸۱۶
next    /  3 prev
دیدار با خانواده معظم شهدا در هفته دفاع مقدس
در اولین روز دفاع مقدس مسئولان کشوری و استانی بصورت حضوری و ویدئو کنفرانس باخانواده شهدا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری چهاردانگه ، صبح روز دوشنبه  یکم مهر ماه  در اولین روز از هفته دفاع مقدس ،دیدار با خانواده شهید علی یوسفی با حضورسرهنگ یارقلی فرمانده سپاه ناحیه امام جعفرصادق علیه السّلام چهاردانگه، محمود اکبرپور بخشدار چهاردانگه، سید رضا حسینی شهردار چهاردانگه، خوارزمشاهی سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه، خانم غلامی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه صورت گرفت.

در این دیدارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، ارتباط تصویری با سردار ولی زاده فرمانده محترم سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) استان تهران از بهشت زهرا سلام الله علیها، قطعه ۴۲ با خانواده شهید دانش‌آموز فرهاد علی‌یوسفی برقرار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0