• ساعت : ۲۲:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 129
  • کد خبر : ۶۶۹۲
سید رضا حسینی شهردار چهاردانگه شد
طی حکمی از سوی استاندار تهران ، سید رضا حسینی بعنوان شهردار چهاردانگه منصوب و از تلاش‌های سرپرست سابق شهرداری چهاردانگه ، فاضل اسکندری قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه مراسم تکریم و معارفه شهردار چهاردانگه، ظهر امروز ۳ مرداد ماه با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا های اسلامی استانداری تهران ، امام جمعه موقت چهاردانگه ، فرماندار، بخشدار ، اعضای شورای شهر، فرمانده نظامی و انتظامی، مسئولین و رؤسای ادارات، پرسنل شهرداری و عموم مردم در محل سالن اجتماعات شهید همت چهاردانگه برگزار شد.

 در این مراسم حمزه خوارزمشاهی رییس شورای شهر چهاردانگه ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و مدعوین با اشاره به اینکه شهرداری یکی از ارکان های مهم در ارایه خدمت به مردم است گفت : لازم است مدیریت شهری به صورت کریمانه برنامه ریزی های خود را تدوین و اجرا کند تا مردم با کمترین مشکلات مواجه شوند.

در ادامه رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری تهران گفت: متاسفانه این شهر در حوزه ی مدیریت شهری کاستی هایی را داراست که انشاالله با معرفی و انتخاب سید رضا حسینی به عنوان شهردار چهاردانگه که دغدغه ای جز خدمت و خدمتگزاری به این شهر و شهروندان گرامی ندارد، مرتفع خواهد شد.

وی افزود: همانطور که اشاره شد، امروز با صدور حکمی توسط استاندار محترم تهران طی مراسمی معارفه شهردار شهر چهاردانگه رسما برگزار و موارد و شرح وظایف مطروحه در حکم معارفه خطاب به شهردار تازه نفس در این شهر بیان شد و ملاک عمل قرار گرفت.

مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری تهران خطاب به شهردار جدید شهر چهاردانگه تاکید کرد: موارد مذکور باید بصورت برنامه محور و تعریف شده در موضوعات مختلف مدیریت شهری بصورت قوی و جدی در دستور کار شهردار جدید قرار گیرد و تا پایان دوره خدمت ادامه یابد.

سپس حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر تصریح کرد : مدیریت شهری و شهردار جدید که با اعتماد شورای شهر انتخاب شده است باید با جدیت ، پیگیر مسائل و مشکلات شهروندان باشد تا در کوتاهترین زمان ، شاهد تحولات بنیادی در شهرداری چهاردانگه باشیم.

همچنین سید رضا حسینی شهردار جدید چهاردانگه در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر گفت : مردم شهر چهاردانگه درخواست تحول در شهر را دارند و این امر بایستی به صورت عملیاتی اجرا شود و کاری کنیم که برای مردم ماندگار شود.

در پایان این جلسه حکم شهردار جدید توسط مدیر کل دفتر امور شهری و رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه به ایشان ابلاغ و سپس از زحمات سرپرست سابق شهرداری ، مهندس اسکندری و مهندس حسین واژیر شهردار پیشین با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0