• ساعت : ۲۱:۰۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 68
  • کد خبر : ۶۶۹۱
چهاردانگه در انتظار یاری نمایندگان مجلس؛ از مترو تا آب و برق و ساخت و ساز غیرمجاز
سهم شهر چهاردانگه از درآمدهای شهرک صنعتی بسیار ناچیز است

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه درنشست امروز ۲۳ تیرماه اعضای شورای شهر،بخشدار، سرپرست شهرداری و جمعی دیگر از مسئولان شهر چهاردانگه با دکتر محمد_سراج نماینده مجلس، مشکلات این شهر در محل شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حمزه خوارزمشاهی، رییس شورای شهر چهاردانگه، در این نشست اظهار داشت: با وجود یک شهرک صنعتی فعال در چهاردانگه، سهم این شهر از عایدات مالی آن بسیار ناچیز است.

وی خواستار اتخاذ تدابیر مناسب برای حل این مشکل شد. خوارزمشاهی همچنین ؛ به موضوعاتی مانند، تامین هزینه احداث ایستگاه مترو، رفع مشکل در مسیر راه اندازی مجدد ایستگاه قدیمی راه آهن شهر، پیگیری طرح جامع،جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تعیین تکلیف و بررسی آخرین وضعیت ساختمان نیمه کاره هنرستان فنی و حرفه ای واقع در بلوار جمهوری اسلامی شهر چهاردانگه، قطعی آب و برق، ارزیابی روند پیشرفت عملیات احداث درمانگاه خیریه خاتم الاوصیاء شهر اشاره کرد و از نماینده مجلس برای پیگیری حل این مشکلات قول مساعدت گرفت.

در این نشست، دیگر اعضای شورای شهر، بخشدار،رئیس ادارات گاز و برق و همچنین سرپرست شهرداری چهاردانگه نیز به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و دکتر سراج قول داد که برای رفع این مشکلات پیگیری های لازم را انجام دهد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0