• ساعت : ۱۵:۱۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 41
  • کد خبر : ۶۶۷۳
next    /  6 prev
گستره سفره عشق در جوار مضجع نورانی امام راحل
موکب شهرداری چهاردانگه نائب الزیاره ۵۰ هزار نفر از شهروندان چهاردانگه ای در سالگرد امام راحل بود

 

باتوجه به فرا رسیدن ۳۵ سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، شورای شهر و شهرداری چهاردانگه، با برپایی ایستگاه صلواتی و موکب پذیرایی، میزبان زائران عاشق و دلدادگان امام راحل بودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه؛ این میزبانی از ساعت ۶ صبح روز ۱۴ خرداد تا ساعت ۱۳ با اهدای ۱۰ هزار پک پذیرایی و ۱۰ هزار بطری آب خنک ادامه یافت.

گفتنی است خیل مشتاقان در جوار مضجع نورانی امام خمینی (ره) گرد هم آمدند و با قرائت صلوات و نثار فاتحه، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

شایان ذکر است حضور آقای مهندس یزدی مهر جانشین استاندار تهران در ستاد پشتیبانی و صدور مجوز ایستگاه های صلواتی مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در ایستگاه پذیرایی شهرداری چهاردانگه باعث دلگرمی عوامل موکب در پذیرایی از زائران حاضر بود. جانشین استاندار تهران ضمن گفتگو با زائران، از خدمات شهرداری چهاردانگه در برپایی این ایستگاه صلواتی و موکب پذیرایی تقدیر و تشکر کرد. مهندس یزدی مهر با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی، بر ضرورت ترویج اندیشه‌های امام راحل در بین نسل جوان تأکید کرد. وی تصریح کرد: "امام خمینی (ره) الگوی اخلاق، عدالت و آزادیخواهی برای همه مردم جهان است و باید راه و اندیشه‌های ایشان را چراغ راه خود قرار دهیم.

استقبال گسترده زائران از ایستگاه صلواتی شورای شهر و شهرداری چهاردانگه ، نشان از ارادت قلبی مردم به امام خمینی (ره) داشت.

زائران در فضایی معنوی و آکنده از عطر عشق و دلدادگی، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند و با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.

این اقدام شهرداری چهاردانگه، نمونه‌ای از تجلی عشق و ارادت مردم ایران و خاصه شهرچهاردانگه به امام خمینی (ره) بود و بار دیگر نشان داد که راه و اندیشه‌های امام راحل همچنان در قلب مردم زنده و جاودان است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0