• ساعت : ۰۹:۱۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 41
  • کد خبر : ۶۶۶۹
next    /  6 prev
۳۱۰۰ مترمربع از بزرگراه آیت‌الله سعیدی، جامه نو بر تن كرد!
عملیات تراش و آسفالت‌ریزی ۳۱۰۰ مترمربع از ضلع جنوبی بزرگراه آیت‌الله سعیدی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه،در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و بهسازی معابر و ارتقای کیفیت تردد شهروندان،عملیات تراش و آسفالت‌ریزی ۳۱۰۰ مترمربع از ضلع جنوبی بزرگراه آیت‌الله سعیدی در محدوده بین میدان امام علی(ع) تا خیابان شهدای سدید به همت اداره فنی و عمرانی این شهرداری انجام شد.

در این عملیات که به کارگیری ۳۴۰ تن آسفالت را به همراه داشت،ابتدا نسبت به لکه‌گیری و ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده اقدام و سپس با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه،عملیات آسفالت‌ریزی در سطح معبر اجرا گردید.

سرپرست شهرداری چهاردانگه،با اشاره به اهمیت اجرای این عملیات در ارتقای ایمنی و تسهیل تردد،اظهار داشت:در راستای تحقق شعار مدیریت شهری نوین و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی در محلات مختلف چهاردانگه،نسبت به اجرای طرح‌های عمرانی و بهسازی معابر در سطح شهر اقدام می‌شود.

فاضل اسکندری در ادامه افزود:در همین راستا عملیات تراش و آسفالت‌ریزی معابر پرتردد از جمله بزرگراه آیت‌الله سعیدی در دستور کار قرار گرفته و این عملیات در محدوده بین میدان امام علی(ع) تا خیابان شهدای سدید به اجرا درآمد.

سرپرست شهرداری چهاردانگه،ابراز امیدواری کرد،با اجرای اینگونه طرح‌ها و ارتقای کیفیت معابر،شاهد تردد ایمن و روان‌تر شهروندان در سطح شهر چهاردانگه باشیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0