• ساعت : ۱۸:۳۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 56
  • کد خبر : ۶۶۶۸
كارشناسان استانداری تهران، عملكرد شهرداری چهاردانگه را مورد ارزیابی قرار دادند
هیئتی متشکل از کارشناسان امور شهری و شوراهای استانداری تهران به منظور بررسی عملکرد و نظارت بر فعالیت‌های شهرداری چهاردانگه، از این شهرداری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه، در این بازدید که چندین ساعت به طول انجامید، صبح امروز دوشنبه ۷ خرداد ماه، کارشناسان استانداری از بخش‌های مختلف شهرداری از جمله اداره‌های، معماری و شهرسازی، مالی و ذی حسابی، فنی و عمرانی، خدمات شهری و امور فضای سبز، امور اداری، امور روابط عمومی و ارتباطات، فرهنگی، اجتماعی، واحد اجرای احکام، اداره حقوقی درآمد، املاک و نوسازی، امور قراردادها و سایر بخش ها بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده قرار گرفتند و در خصوص چالش‌ها و راهکارهای ارتقای عملکرد بحث و تبادل نظر شد.

کارشناسان استانداری در این بازدید، ضمن بررسی اسناد و مدارک مربوطه، از فعالیت‌های میدانی و پروژه‌های عمرانی در حال اجرا نیز بازدید به عمل آوردند. هدف از این بازدید، ارزیابی تطابق عملکرد شهرداری چهاردانگه با قوانین و ضوابط جاری، همچنین بررسی میزان پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های مصوب بود.

کارشناسان امور شهری و شوراهای استانداری تهران در این بازدید، ضمن ارائه رهنمودهای لازم، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق، نظارت مستمر و پیگیری امور تا حصول نتیجه نهایی تأکید کردند.

فاضل اسکندری سرپرست شهرداری چهاردانگه نیز در جریان روند ارزیابی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد شهرداری در دوره مسئولیت خود، به بیان چالش‌ها و موانع موجود در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری پرداخت.

بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان استانداری از شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تهران، در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در زمینه ارتقای سطح خدمات ارائه شده به شهروندان و توسعه پایدار و متوازن شهرها و روستاها انجام می‌شود. این نظارت‌ها فرصتی را برای شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد شهرداری ها فراهم می‌کند و زمینه را برای رفع موانع و بهبود عملکرد آنها فراهم می‌سازد.

امید است با همدلی و تعامل مسئولان استانی و شهرستانی، شاهد پیشرفت روزافزون شهر چهاردانگه و ارتقای سطح رفاه و آسایش شهروندان این شهر باشیم.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0