• ساعت : ۱۴:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 49
  • کد خبر : ۶۶۶۱
next    /  3 prev
رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری چهاردانگه از بوستان‌های سطح شهر بازدید كردند
در راستای رسیدگی به وضعیت بوستان‌ها و فضای سبز سطح شهر و برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به شهروندان،صبح امروز رئیس و عضو شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری چهاردانگه از بوستان‌های سطح شهر بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه، در این بازدید که صبح امروز با حضور معاونان و مدیران شهرداری چهاردانگه انجام شد، حمزه خوارزمشاهی، روح الله ثابتی و فاضل اسکندری، از نزدیک در جریان وضعیت بوستان‌ها، امکانات و تجهیزات موجود در آنها قرار گرفتند و با شهروندان و استفاده‌کنندگان از بوستان‌ها گفتگو و پیشنهادات و مشکلات آنها تبادل و مطرح شد.

حمزه خوارزمشاهی، در جریان این بازدید با تأکید بر اهمیت فضای سبز و بوستان‌ها در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، اظهار داشت: بوستان‌ها به‌عنوان ریه‌های تنفسی شهر، نقش مهمی در سلامتی و شادابی روح و روان مردم دارند و باید برای حفظ و نگهداری و توسعه آنها تلاش کنیم. وی با بیان اینکه در سال جاری، بودجه قابل‌توجهی به توسعه و تجهیز بوستان‌های سطح شهر اختصاص یافته است، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام‌شده، شاهد افزایش سرانه فضای سبز در شهر چهاردانگه و ارتقای کیفیت بوستان‌ها و خدمات ارائه‌شده به شهروندان باشیم.

فاضل اسکندری، سرپرست شهرداری چهاردانگه نیز در این بازدید با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای توسعه و تجهیز بوستان‌های سطح شهر، اظهار داشت: در حال حاضر، اقداماتی از قبیل خرید و نوسازی وسایل بازی کودکان، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در دستور کار شهرداری چهاردانگه قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت، بوستان‌های سطح شهر به فضایی امن، زیبا و مناسب برای تفریح و گذران اوقات فراغت شهروندان تبدیل شوند، افزود: از شهروندان تقاضا داریم که در حفظ و نگهداری از بوستان‌ها و فضای سبز شهر با شهرداری همکاری کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0