• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 136
  • کد خبر : ۵۵۳۷
شهر چهاردانگه در آستانه فصل جدید توسعه خدمات اقتصادی و اجتماعی
بازدید مشترک معاون صنایع دستی استان تهران و شهردار چهاردانگه از سطح شهر چهاردانگه و مجتمع سینمایی گلشهر.

به گزارش روابط عمومی شهرداری چهاردانگه صبح امروز معاون صنایع دستی استان تهران و شهردار چهاردانگه از سطح شهر و مجتمع سینمایی گلشهر بازدید بعمل آوردند، پس از این بازدید موضوع ایجاد مجتمع آموزشی، کارگاهی، فروشگاهی و صنایع‌دستی در جلسه‌ای با حضور خانم گیل‌آبادی عضو شورای شهر چهاردانگه در محل دفتر شهردار چهاردانگه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

محمد عفیفی شهردار چهاردانگه در رابطه با بازدید صورت گرفته بیان کرد: با توجه به طرح‌ها و تحرکات در حال انجام حومه شهر، مجموعه مدیریت شهری بایستی براساس نیازهای شهری و همچنین برنامه های آتی نسبت به برنامه ریزی در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام تسریعی انجام دهد.

 

مهندس عفیفی اظهار کرد: برای بهره برداری بهینه و جلوگیری از استهلاک سرمایه های شهری به موازات عملیات عمرانی برنامه خدمات رسانی به مردم تدوین می‌شود.

شهردار چهاردانگه گفت: امید است به زودی طرح ایجاد مرکز آموزشی و تولیدی صنایع دستی با کمک وزارت خانه متبوع و سرمایه گذار بخش خصوصی به منصه ظهور برسد.

شایان ذکر است، حضور مسئولان وزارت گردشگری و صنایع دستی به جهت تلفیق ظرفیت های شهری و ارتباطات برون شهری در راستای  بررسی و رفع کمبودهای اجتماعی و فرهنگی منطقه بوده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0