Tuesday, October 22, 2024
  • time : 13:00
  • Date : Thu Aug 29, 2024
  • item visited : 92
  • news code : 6727
next    /  5 prev
گفتگوی مستقیم مردم و مسئولین در چهاردانگه
در اقدامی ارزشمند،مردم چهاردانگه فرصت یافتند به صورت مستقیم با مسئولین این شهر گفتگو کرده و مطالبات خود را مطرح کنند.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه ظهر امروز ۹ شهریور ماه ، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت شهدای گرانقدر دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت آیت الله رئیسی شهروندان چهاردانگه توانستند در قالب میز خدمت به صورت رو در رو با مسئولین ادارات مختلف، ازجمله اصغر باقری بخشدار، ابوالفضل بیاتیان رئیس شورای شهر، دیگر اعضای این شورا و سید رضا حسینی، شهردار چهاردانگه به گفتگو بنشینند.

در این دیدارها که در فضایی صمیمانه برگزار گردید،بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، خدمت‌رسانی مطلوب و هر چه بیشتر به مردم را بسیار حائز اهمیت عنوان کردند و برگزاری نشست های مردمی را اقدامی در راستای ادامه راه این شهیدان والامقام و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمردند. سید رضا حسینی، شهردار چهاردانگه نیز، با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های شهرداری است، گفت:

با برگزاری این نشست، فرصتی فراهم شد تا بتوانیم به صورت چهره به چهره با شهروندان گفتگو کرده و مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی کنیم. مطمئناً پیگیری و رفع مشکلات مردم در اولویت کاری ما قرار دارد.

در ادامه شهروندان نیز ضمن ابراز رضایت از حضور و پاسخگویی مسؤلین، به بیان مشکلات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف پرداختند. گفتنی است؛ پاسخگویی مسؤلین ادارات و نهادهای مختلف شهر چهاردانگه به شهروندان در قالب برپایی میز خدمت در محل مصلی چهاردانگه، گامی مهم در راستای تحقق شعار خدمت‌رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی عمومی در این شهر محسوب می‌شود.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0