• الساعة : 17:10
  • التأریخ : 24/06/2024
  • عدد الزیارة : 116
  • رمز الخبر : 6684
next    /  4 prev
وزیر ارتباطات پروژه فیبر نوری منازل و كسب و كارها در چهاردانگه را افتتاح كرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه عید غدیر خم، با حضور در منزل شهید ابوالفتح نصیری، پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب و کارهای بخش چهاردانگه را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه، با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرماندار شهرستان اسلامشهر، بخشدار چهاردانگه، رئیس شورای شهر، سرپرست شهرداری چهاردانگه و مسئولین شهری، آیین افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب و کارهای بخش چهاردانگه برگزار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز ۴ تیرماه در آستانه عید سعید غدیر خم و در دهه امامت و ولایت با حضور در منزل شهید ابوالفتح نصیری، پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب و کارهای بخش چهاردانگه را افتتاح کرد.

زارع پور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک عید غدیر خم، اظهار داشت: اجرای کامل این پروژه می‌تواند زیرساخت ارتباطات کشور را تا دهه‌های آینده تامین کند و به دلیل اهمیت بالای آن در قانون بودجه و برنامه هفتم توسعه قید شده است.

وی افزود: اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها برای وزارت ارتباطات و تمامی دستگاه‌ها تبدیل به تکلیف شده است و باید با تمام توان برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

گفتنی است، با اجرای این پروژه خانوار ها در بخش چهاردانگه به اینترنت پرسرعت فیبر نوری دسترسی خواهند داشت.

الدرجة :  0 |  المجموع :  0

اللصوق

    6.1.7.0
    V6.1.7.0